Bonusy určitých ras, tříd

Jak už asi víte, tak ve hře Shakes and Fidget je celkem důležité, zvolit si správnou rasu (za alianci: člověk, elf, trpaslík, gnóm; za hordu: ork, temný elf, skřet, démon) a třídu (kouzelník, válečník, průzkumník). Rasa není moc důležitá... spíše je důležitá do začátku, protože každá má nějaké výhody, ale i nevýhody, rasu jde kdykoliv zněnit ve volbách. Ohledně třídy, tak to je velice důležité! Tu už nelze během hry měnit! Nejvíce lidí hraje za kouzelníka, ten má výhodu proti průzkumníkům, protože se jeho střelám nejde vyhnout, je dobrý do podzemí, ale ne nejlepší. Poté hraje hodně lidí za průzkumníka, který má výhodu proti válečníkovi, protože se hodně vyhýbá, celkově je nejlepší třída na podzemí, protože jsou v něm čalko válečníci nebo průzkumníci - může mít vyhýbací štěstí... Nakonec je tu válečník... za něho je jednoduší hrát, má výhodu proti kouzelníkům - velké množství životů, ale je nejhorší do podzemí, protože v něm není moc kouzelníků. Kdybych vám měl poradit, vemte si kouzelníka... je to takový střed a dobře se za něj hraje. V následujících tabulkách se dozvíte, jaké mají rasy a třídy bonusy:

 

Bonusy tříd:      

Třída →

Artributy ↓

Kouzelník:

Mage

Válečník:

Warrior

Průzkumník:

Scout

Síla: 0 +7 +1
Obratnost: 0 +3 +7
Inteligence: +8 0 +1
Výdrž: +2 +5 +4
Štěstí: +5 0 +2

INFO k bonusům ras: součet artributů se vždy rovná 0, takže žádná rasa není zvýhodněná (např. elf: (-1) + 2 + 0 + (-1) + 0 = 0).

Bonusy ras za alianci:        

Rasa →

Artributy ↓

Člověk: Elf: Trpaslík: Gnóm:
Síla: 0 -1 0 -2
Obratnost: 0 +2 -2 +3
Inteligence: 0 0 -1 -1
Výdrž: 0 -1 +2 -1
Štěstí: 0 0 +1 +1

 

Bonusy ras za hordu:        

Rasa →

Artributy ↓

Ork: Temný elf: Skřet: Démon:
Síla: +1 -2 -2 +3
Obratnost: 0 +2 +2 -1
Inteligence: -1 +1 0 0
Výdrž: 0 -1 -1 +1
Štěstí: 0 0 +1 -3